سونوگرافیدانستنی های مفیدمطالب پیشنهادی

سونوگرافی پستان: نگرانی هایتان را از بین ببرید

اگر پزشک معالج شما دستور سونوگرافی پستان داده است نیازی نیست بی دلیل دچار نگرانی و اضطراب شوید. در این مطلب از مرکز تصویربرداری پزشکی تهران 101، نکات مهم و آنچه که باید قبل از سونوگرافی پستان بدانید را با هم بررسی می کنیم.

نکاتی که باید در مورد سونوگرافی پستان بدانید

 

  • رسوب غرق، قارچ ها و آلودگی ها باعث کاهش دقت تشخیص می شون، به همین دلیل پاکیزگی نواحی که در سونوگرافی پستان بررسی می شوند، بسیار مهم است.
  • در طی انجام سونوگرافی سینه، رادیولوژیست نواحی زیر بغل های بیمار را نیز بررسی می کند، به همین دلیل بهتر است پیش از مراجعه برای سونوگرافی پستان دوش بگیرید.
  • قبل از سونوگرافی، افراد نبایداز هرگونه لوسیون یا پودر بر روی پوست خود استفاده نمایند؛ چرا که این موارد ممکن است دقت تصویربرداری را کاهش دهد.
  • بهترین زمان برای انجام سونوگرافی پستان پس از اتمام عادت ماهانه است. دقت کنید که در زمان نوبت دهی این نکته را به یاد داشته باشید.
  • بهتر است از لباس های گشاد و راحت در زمان سونوگرافی استفاده کنید تا برای برهنه کردن ناحیه پستان و زیر بغل دچار مشکل نشوید. هرچند امکان دارد در کلینیک مورد مراجعه، به شما البسه یکبار مصرف مخصوص داده شود.
  • در طی سونوگرافی سینه دردی را احساس نمی کنید ،پس استرس نداشته باشید.
  • نتایج سونوگرافی ها و ماموگراقی های قبل خود را همیشه همراه داشته باشید، زیرا ممکن است برای سنجیدن روند بهبودی به آن ها نیاز باشد.

مرکز تصویربرداری پزشکی تهران 101 با در نظر گرفتن سلامت بانوان میهن عزیز و با داشتن کادری مجرب و دقت مثال زدنی با دستگاه های به روز و مجهز، پذیرای شما مراجعان در امر سونوگرافی پستان می باشد.

مرکز تصویربرداری تهران 101

شرکت طب تصویر سامان پژوه 101 تهران، در سال 1395 با مشارکت جمعی از اساتید و دانشگاهیان، از جمله جناب آقای مهندس محمدحسين وحيدی مدير عامل و عضو هيت موسس و عضو هيت مديره، در راستای خدمت به هموطنان در حوزه های تصویربرداری پزشکی، تجهیزات پزشکی و غیره … تاسیس گردید. از فعالیت های مهم این شرکت، می توان به راه اندازی مرکز تصویربرداری تهران 101 اشاره نمود.

مرکز تصویربرداری تهران 101 به عنوان مهمترین زیرمجموعه شرکت طب تصویر سامان پژوه 101 تهران، فعالیت تخصصی خود را با استفاده از مدرنترین و پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری پزشکی در سال 1397 آغاز کرد.

این مجموعه مجهز به یکی ازکارامدترین انواع دستگاه های رادیولوژی دیجیتال و نرم افزارهای پردازش تصویر است که علاوه بر انجام تمامی آزمون های ساده رایج رادیولوژی، قابلیت انجام آزمون های تخصصی نظیر هیستروسالپینگو گرافی، بررسی دستگاه گوارش (باریوم میل ،سوالو، ترانزیت) و بررسی سیستم ادراری (IVP,VCUG,..) رادیوگرافی یکپارچه از کل ستون فقراتTotal Spine و Alignment view را دارا می باشد.

02166571214،02166574262،02166572018،02166575518،09133414166

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا