این مرکز با بانک رفاه، بانک تجارت، بانک ملی، بانک پارسیان، بانک ملت، بانک مسکن، بانک مرکزی، بیمه آسیا، بیمه معلم، بیمه دانا، بیمه البرز، بیمه ایران، بیمه دی، بیمه ملت، بیمه سامان، بیمه رازی، بیمه سینا، کمک رسان، آتیه سازان حافظ و بیمه هواپیمایی هما همکاری دارد. با این قراردادها، بیمه‌شدگان محترم می‌توانند با آسودگی خاطر از خدمات تصویربرداری پزشکی پیشرفته ما بهره‌مند شوند.
سونوگرافیدانستنی های مفیدمطالب پیشنهادی

سونوگرافی پستان: نگرانی هایتان را از بین ببرید

اگر پزشک معالج شما دستور سونوگرافی پستان داده است نیازی نیست بی دلیل دچار نگرانی و اضطراب شوید. در این مطلب از مرکز تصویربرداری پزشکی تهران ۱۰۱، نکات مهم و آنچه که باید قبل از سونوگرافی پستان بدانید را با هم بررسی می کنیم.

نکاتی که باید در مورد سونوگرافی پستان بدانید

 

  • رسوب غرق، قارچ ها و آلودگی ها باعث کاهش دقت تشخیص می شون، به همین دلیل پاکیزگی نواحی که در سونوگرافی پستان بررسی می شوند، بسیار مهم است.
  • در طی انجام سونوگرافی سینه، رادیولوژیست نواحی زیر بغل های بیمار را نیز بررسی می کند، به همین دلیل بهتر است پیش از مراجعه برای سونوگرافی پستان دوش بگیرید.
  • قبل از سونوگرافی، افراد نبایداز هرگونه لوسیون یا پودر بر روی پوست خود استفاده نمایند؛ چرا که این موارد ممکن است دقت تصویربرداری را کاهش دهد.
  • بهترین زمان برای انجام سونوگرافی پستان پس از اتمام عادت ماهانه است. دقت کنید که در زمان نوبت دهی این نکته را به یاد داشته باشید.
  • بهتر است از لباس های گشاد و راحت در زمان سونوگرافی استفاده کنید تا برای برهنه کردن ناحیه پستان و زیر بغل دچار مشکل نشوید. هرچند امکان دارد در کلینیک مورد مراجعه، به شما البسه یکبار مصرف مخصوص داده شود.
  • در طی سونوگرافی سینه دردی را احساس نمی کنید ،پس استرس نداشته باشید.
  • نتایج سونوگرافی ها و ماموگراقی های قبل خود را همیشه همراه داشته باشید، زیرا ممکن است برای سنجیدن روند بهبودی به آن ها نیاز باشد.

مرکز تصویربرداری پزشکی تهران ۱۰۱ با در نظر گرفتن سلامت بانوان میهن عزیز و با داشتن کادری مجرب و دقت مثال زدنی با دستگاه های به روز و مجهز، پذیرای شما مراجعان در امر سونوگرافی پستان می باشد.

مرکز تصویربرداری تهران ۱۰۱

شرکت طب تصویر سامان پژوه ۱۰۱ تهران، در سال ۱۳۹۵ با مشارکت جمعی از اساتید و دانشگاهیان، از جمله جناب آقای مهندس محمدحسین وحیدی مدیر عامل و عضو هیت موسس و عضو هیت مدیره، در راستای خدمت به هموطنان در حوزه های تصویربرداری پزشکی، تجهیزات پزشکی و غیره … تاسیس گردید. از فعالیت های مهم این شرکت، می توان به راه اندازی مرکز تصویربرداری تهران ۱۰۱ اشاره نمود.

مرکز تصویربرداری تهران ۱۰۱ به عنوان مهمترین زیرمجموعه شرکت طب تصویر سامان پژوه ۱۰۱ تهران، فعالیت تخصصی خود را با استفاده از مدرنترین و پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری پزشکی در سال ۱۳۹۷ آغاز کرد.

این مجموعه مجهز به یکی ازکارامدترین انواع دستگاه های رادیولوژی دیجیتال و نرم افزارهای پردازش تصویر است که علاوه بر انجام تمامی آزمون های ساده رایج رادیولوژی، قابلیت انجام آزمون های تخصصی نظیر هیستروسالپینگو گرافی، بررسی دستگاه گوارش (باریوم میل ،سوالو، ترانزیت) و بررسی سیستم ادراری (IVP,VCUG,..) رادیوگرافی یکپارچه از کل ستون فقراتTotal Spine و Alignment view را دارا می باشد.

۰۲۱۶۶۵۷۱۲۱۴،۰۲۱۶۶۵۷۴۲۶۲،۰۲۱۶۶۵۷۲۰۱۸،۰۲۱۶۶۵۷۵۵۱۸،۰۹۱۳۳۴۱۴۱۶۶

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا